اجتماعی » اخبار منطقه ارسباران
کد خبر : 10203
سه شنبه - 18 مهر 1396 - 00:59
فرماندار خداآفرین:

جزو سه شهرستان برتر استان از لحاظ امنیت هستیم

فرماندار خداآفرین با بیان اینکه در سایه عنایات حق تعالی و تلاشهای شبانه روزی نیروی های انتظامی و امنیتی در طول سالهای اخیر ضریب امنیتی شهرستان افزایش یافته است، گفت: در ارزیابی هایی که در دفتر امنیتی وزارت کشور انجام شده است، خداآفرین جزو سه شهرستان برتر استان از لحاظ امنیت است.

جزو سه شهرستان برتر استان از لحاظ امنیت هستیم

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس امین امینیان در صبحگاه مشترک یگان های انتظامی و نظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در کلانتری مرکزی خداآفرین برگزار شد، گفت: افزایش ضریب امنیت خداآفرین در سایه تلاشهای همه نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی محقق شده است.

وی اظهار داشت: عظمت، شوکت و قدرت کشور اسلامی ایران منبعث از تلاشهای خالصانه نیروهای انتظامی و نظامی است که به برکت تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری از امنیت کشور حراست و حفاظت می کنند.

فرماندار خداآفرین نیاز به امنیت را یک نیاز ضروری، دایم و پیوسته برشمرد و افزود: در نتیجه تامین امنیت امکان تولید و ترویج فرهنگ و رشد و توسعه میسر می شود و می توان دستاوردهای بسیاری به دست آورد.

مهندس امینیان با اعلام اینکه تامین امنیت، امروزه معنای گسترده دارد که بخش عمده آن بر عهده نیروی انتظامی است، تاکید کرد: باید همه تلاشها به سمت و سوی تامین امنیت باشد، چرا که برنامه ریزی موثر در گرو امنیت محقق می شود.

وی امنیت را در یک کلمه به معنی زندگی بدون دغدغه و آرامش باطن توصیف کرد و در ادامه گفت: امنیت به معنی ایجاد آرامش برای افراد جامعه است تا آنان نسبت به سرمایه های مادی و معنوی خود نگرانی نداشته باشند.

فرماندار خداآفرین در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است و تاکید ایشان بر ایجاد امنیت فردی، اجتماعی و روحی و روانی در جامعه است و این امر از مهمترین مسولیتهای نیروی انتظامی است.

این مقام مسئول گفت: رهبر معظم انقلاب لازمه برقرای امنیت را اقتدار پلیس می داند که این اقتدار باید همراه با عدالت، مروت و ترحم باشد و ایجاد امنیت بعنوان ماموریت اصلی نیروی انتظامی باید در وجوه مختلف از جمله تامین امنیت روانی در جامعه باشد.

مهندس امینیان در پایان افزود: مقام معظم رهبری مهمترین سرمایه نیروی انتظامی را مردم می داند و بر تقویت سرمایه مردمی و نیز نقش نیروی انتظامی در اقتصاد مقاومتی و تولید واشتغال تاکید دارند.

در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از سوی فرماندار خداآفرین به فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده هنگ مرزی شهرستان، از زحمات و تلاش های آنان تجلیل شد.

همچنین در ادامه از سوی نیروی انتظامی نیز از کارکنان خانواده های شهدا و همیاران پلیس با اهدای هدایا و لوح سپاس تجلیل شد.