به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حافظ باباپور در آیین تودیع و معارفه مدیر سابق و جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه شغل ما به‌ گونه‌ ای است که با اقشار مختلف مردم اعم از شهری و روستایی سر و کار داریم، بایستی مدیران ما به تکریم ارباب‌ رجوع توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اعلام اینکه مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهر می‌ بایست زیر نظر مدیر ارشد شهرستان به نحوی عمل کند که نتیجه عملکرد وی به توسعه و عمران شهرستان منجر شود، گفت: اینجانب به‌ عنوان مدیرکل برای حل مشکلات و اجرای طرح‌ ها در خدمت مسئولین شهرستانی هستم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان با بیان اینکه تغییرات در مدیریت، سازمان‌ ها و نهاد ها را از یکنواختی خارج می‌ کند، افزود: بنیاد مسکن با این‌ که یک‌ نهاد بوده ولی در امورات خود کاملاً حرفه‌ ای است.

باباپور در ادامه با ذکر اینکه استان آذربایجان شرقی در شش‌ ماهه نخست سال جاری شاهد دو حادثه تلخی همچون سیل آذرشهر و زلزله روستای ایوق شهرستان سراب بود، ابراز داشت: دکتر جبارزاده، استاندار سابق آذربایجان شرقی در کلنگ زنی بازسازی واحد های منطقه زلزله‌ زده سراب، فعالیت‌ های بنیاد مسکن استان را مؤثر دانست.

وی در پایان با تأکید بر اینکه دولت در حوادث غیرمترقبه بر روی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حساب ویژه‌ ای باز می‌ کند، اظهار داشت: در بازسازی منطقه زلزله‌ زده روستای ایوق شهرستان سراب، حتی مصوبه هیئت‌ وزیران را هم نداریم ولی به دلیل اینکه کار بنیاد مسکن حرفه‌ ای است از زمان اولیه وقوع زلزله، ضمن اینکه تمامی ماشین‌آلات را به کار گرفته‌ایم بلکه مصالح را برای بازسازی واحدهای تخریب‌شده نیز تأمین کردیم.