به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر نادر اسدی در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: به منظور زمینه سازی برای علمی پژوهش یدر جهت ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی – پژوهشی در زمینه ربات های صنعتی هوشمند، دومین همایش ملی مهندسی با عنوان ربات های صنعتی هوشمند در دوم آذر ماه سالجاری برگزار می شود.

رئیس همایش ملی ربات های صنعتی هوشمند گفت: با توجه به برگزاری موفق اولین دوره این همایش علمی، فراخوان دومین دوره این همایش نیز با محوریت مهندسی برق (کنترل – الکترونیک – مخابرات – قدرت- بیوالکترونیک)، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانی و مهندسی کامپیوتر در این دانشگاه برگزار می شود.

وی گفت علاقه مندان شرکت در این همایش می توانند مقالات خود تا چهارم آبان ماه سالجاری به دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر ارسال نمایند.

این مقام مسئول از اهداف اصلی و مهم برگزاری این همایش را توسعه همکاری های علمی با مراکز علمی وصنعتی کشور، افزایش ارتباط صنعت با دانشگاه، تشویق پژوهشگران و متخصصان در این حوزه، ایجاد فضای مناسب جهت ارائه فعالیتهای پژوهشی عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، دومین همایش ملی ربات های صنعتی هوشمند با میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در دوم آذرماه سالجاری برگزار می شود و علاقه مندان می توانند مقالات پژوهشی و علمی خود را تا چهارم آبان ماه سالجاری به وب سایت این دبیرخانه به آدرس http://conf.isc.gov.ir/ciir96/fa ارسال نمایند.

همچنین آخرین مهلت ثبت نام نیز تا ۲۸ آبانماه ۹۶ می باشد.