به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، علی محرمی گفت: فروش اینترنتی بن کتاب تا سقف ٣٠ درصد کل بن پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از طریق سامانه اینترنتی icfi.ir از نوزدهم مهرماه جاری آغاز می‌شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز تصریح کرد: فروش اینترنتی بن کتاب برای دومین سال متوالی است که در تبریز انجام می پذیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب تبریز پس از نمایشگاه کتاب تهران دومین نمایشگاه بزرگ کتاب در کشور محسوب می شود، تمهیداتی اندیشیده شده تا علاقمندان بتوانند قبل از حضور در نمایشگاه بن مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این پیش فروش برای افراد دارای مدرک تا فوق لیسانس پانصد هزار ریال و برای مقطع دکتری یک میلیون ریال بن خرید کتاب ارائه می شود و علاوه بر ٢٠ درصد تخفیفی که شامل بن ها می شود از تخفیفی که از سوی ناشران اعمال می شود نیز بهره مند می شوند.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: علاقمندان می توانند در سایت یاد شده ثبت نام نموده و کد رهگیری را دریافت و در حین برگزاری نمایشگاه از طریق بانک شهر مستقر در نمایشگاه بن های خود را دریافت نمایند.

وی افزود: خرید از طریق تمامی کارت های عضو شبکه ی شتاب امکان پذیر بوده و فیش دریافتی پس از ثبت نام  و خرید اینترنتی می بایست از سوی خریدار جهت دریافت اصل بن در نمایشگاه ارائه گردد.

علی محرمی گفت: امسال برای رفاه حال مراجعه کنندگان به نمایشگاه باجه های بانکی مستقر در محل نمایشگاه افزایش یافته و در حقیقت یک سیستم بانکی متمرکز در نمایشگاه حاضر خواهد بود و مسوولیت تحویل بن نیز بر عهده ی بانک شهر است.

گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از دوم تا هفتم آبان ماه سالجاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.