به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید حسین هاشمی، قبل از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه بزرگراه اهر – تبریز، ضمن اعلام اینکه ما در وزارت کشور از نظر تصادفاتی که در این جاده رخ می‌ دهد، مسئول هستیم، گفت: جاده اهر – تبریز از جمله جاده‌ هایی است که به لحاظ تردد مسافران و گردشگران، همیشه برای دولت و مسئولان نگران‌ کننده بوده است.

وی روند احداث بزرگراه اهر – تبریز را امیدوار کننده دانست و افزود: گزارش‌ هایی که پیمانکاران در خصوص احداث این بزرگراه ارائه داده اند، بسیار خوب بود و امیدواریم این بزرگراه نهایتا در سال ۱۳۹۷ به بهره برداری کامل برسد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در روند احداث بزرگراه اهر – تبریز هیچ‌ گونه مشکلی ندیدیم، خاطرنشان کرد: پیمانکاران با اراده‌ ای که دارند سعی می‌ کنند تا این پروژه در اسرع وقت به بهره‌ب رداری برسد تا هم مردم و گردشگران با امنیت و بدون تلفات جانی در این بزرگراه تردد کنند.

قائم‌ مقام وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه به توصیه استاندار آذربایجان شرقی تصمیم گرفتیم از بزرگراه اهر – تبریز بازدید کنیم، گفت: اختصاص منابع مالی در روند احداث این بزرگراه تأثیر خواهد گذاشت و مطمعنا نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با حمایت‌ ها و پیگیری‌ هایی که انجام خواهد داد، در تخصیص اعتبارات مؤثر خواهند بود.

سید حسین هاشمی در پایان گفت: بنا به توصیه استاندار آذربایجان شرقی تصمیم گرفتیم از بزرگراه اهر – هریس – تبریز بازدیدی داشته باشیم البته ساخت این بزرگراه بر عهده وزارت راه و شهرسازی بوده و ما در وزارت کشور از نظر تصادفاتی که در این جاده رخ می‌دهد مسئول هستیم.