به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جعفر شجاعی با اشاره به آخرین وضعیت زهرا، دانش‌ آموز اهری که در ۱۸ مهرماه به کما رفته بود، اظهار داشت: زهرا دانش‌ آموزی ۱۴ ساله اهری که در هجدهم مهرماه سال جاری به دلیل تومور مغزی به کما رفت و در اولین ساعات با همکاری بسیار سریع مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اهر توسط اورژانس هوایی برای درمان به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شد.

وی افزود: صبح روزی که این دانش‌ آموز به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل‌ شده بود، تا ساعت ۱۱ رسیدگی مناسبی صورت گرفت که با هماهنگی حراست آموزش و پرورش و بیمارستان با حضور ۵ پزشک کمسیونی تشکیل یافت و مشخص شد که این بیمار دارای تومور مغزی است و به لحاظ ترکیدگی تومور موجب به کما رفتن وی شده است.

شجاعی در ادامه با ابراز خوشحالی از اینکه دانش‌ آموز اهری از کما خارج و به بخش بیمارستان منتقل‌ شده است، اضافه کرد: پزشکان دستگاه‌ هایی که به زهرا متصل شده بود را باز کرده‌ اند و اکنون به لطف خداوند هوشیاری خود را به دست آورده و صحبت می‌ کند.

مدیر آموزش و پرورش اهر تأکید کرد: طبق نظر پزشکان این دانش آموز می‌ بایست مدتی برای تکمیل دوره درمان در بیمارستان تحت نظر باشد و بعد از تأیید سلامتی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه حضور مداوم پزشکان متخصص زن در مدارس شبانه‌ روزی برای جلوگیری از حوادثی از این دست ضروری است، خاطرنشان کرد: با توج به اینکه آموزش و پرورش اهر تنها یک پزشک دارد و وی نیز یقیناً نمی‌ تواند پاسخگوی تمامی مدارس باشد، نیازمند پزشکان بیشتری در مدارس شهرستان اهر علی‌ الخصوص در مدارس شبانه‌ روزی هستیم.