به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه مشترک ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان اهر گفت: دولت تدبیر و امید از سال گذشته برای روستاهای فاقد دهیاری اعتبار تخصیص می‌ دهد که امیدواریم مسئولین ذیربط با شناسایی و اعلام نیازهای روستاها زمینه را برای بهره مندی از این اعتبارات را فراهم کنند.

وی در ادامه معیار ارزیابی عملکرد ادارات بر مبنای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان اعلام کرد و گفت: از دستگاه‌ ها و مسئولین انتظار داریم تا از سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان به‌ صورت ویژه حمایت کنند.

فرماندار اهر در ادامه گفت: از ابتدای کار سعی کردیم تا جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کمیته برنامه‌ ریزی تشکیل شود و در کنار آن نیز مسئولین کمیته‌ های ستاد انتخاب شده است که مسئولین این کمیته‌ ها می‌ بایست علاوه بر وظایف ذاتی، برای رفع موانع تولید نیز تلاشی مضاعف کنند.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر با اشاره به اینکه سهل‌ انگاری و عدم حضور رؤسای ادارات در جلسات مهم و تصمیم‌ گیری قابل بخشش نیست، افزود: همواره تأکید کرده‌ ایم تا رؤسای خود شخصاً در جلسات حضور یابند و عذر آن‌ ها زمانی موجه خواهد بود که قبلاً هماهنگی کرده یا در حین مأموریت باشند.

محمودی در ادامه بر لزوم بررسی و رفع مشکلات میدان دوآب، اصناف، شهرک صنفی شهرستان اهر با برگزاری نشست‌ های تخصصی تأکید کرد و افزود: مدیریت توزیع نیروی برق مکلف شده است تا برق ساختمان انتقال خون شهرستان اهر را تأمین کند.

وی با تأکید بر اینکه ضعیف بودن روشنایی در معابر عمومی شهر اهر موجب نارضایتی شهروندان شده است، گفت: روشنایی شهر اهر در طول شب ضعیف بوده و مردم نیز از این مورد نارضایتی هایی دارند که باید رفع شود.

زاهد محمودی در پایان با اشاره به اینکه دستگاه‌ های خدمات رسان در آستانه فرارسیدن فصل سرما آمادگی‌ های خود را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به کوهستانی و برف‌ گیر بودن منطقه، دستگاه‌ ها از هم‌ اکنون با آماده‌ سازی ماشین‌ آلات و امکانات خود را به استقبال از زمستان آماده کنند.