به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بر اساس این گزارش ناشرانی از ١٩ کشور خارجی در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز حضور یافته و همچنین نمایندگانی از ١٢٣ کشور خارجی نیز در این نمایشگاه به عرضه کتاب می‌پردازند.

گفتنی است  ناشران حاضر در این نمایشگاه از کشورهایی همچون انگلستان، فرانسه، آلمان، آمریکا، ترکیه، هند، ایتالیا، روسیه، چین، ژاپن، کره جنوبی، مصر، سوریه و لبنان هستند که تازه های نشر خود را به نمایش گذاشته‌ اند.

با توجه به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در آستانه‌ رویداد تبریز ٢٠١٨T حضور ناشران خارجی در این نمایشگاه نسبت به سالهای پیش پررنگ‌ تر است.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ظهر روز سه شنبه دوم آبان با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران، اساتید و اصحاب فرهنگ و هنر گشایش یافت.

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور بیش از  ١٠٠٠ ناشر داخلی و خارجی از دوم تا هفتم آبان ماه در مکان نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.