به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده در مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان اهر، با اشاره به اینکه نسل جوان امروز بیش از هر قشری مورد هجوم بیگانگان و استکبار جهانی است، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه‌ ای که اکنون در کشور شاهد هستیم حاصل از خود گذشتگی شهدا و تحمل سال‌ ها مشقت ایثارگران و جانبازان است و بایستی همه قدردان رشادت‌ ها و شجاعت‌ های شهدا و جانبازان باشیم.

وی در ادامه گفت: جوانان ایرانی به‌ صورت بی‌ رحمانه مورد هجوم دشمنان هستند که مقام معظم رهبری از آن تحت عنوان جنگ نرم و شبیخون فرهنگی یاد می‌ کنند و دشمن در این راستا سعی دارد تا جوانان را از دین، دیانت و فرهنگ ایثار و شهادت جدا کنند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ ها با عهدشکنی در برجام نشان دادند که قابل‌ اعتماد نیستند، گفت: آمریکایی‌ ها و هم‌ پیمانانش به دین و دنیای ما رحم نمی‌ کند.

حاجی‌ زاده اضافه کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی زنده نگه‌ داشتن یاد و نام شهدا ارزشی کمتر از شهادت ندارد و آنچه که جامعه اسلامی را زنده نگه‌ داشته، یاد شهدا و روحیه انقلابی گری و شهادت‌طلبی است.

وی در پایان گفت: خانواده شاهد بیش از همه با آرمان‌ های شهدا آشنا بودند، پس بنا بر این فرزندان شاهد و ایثارگر بیش از همه وظیفه‌ دارند تا برای حفظ آرمان و آرزوهای شهدا تلاش کنند.