به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، غلامحسین مسعودی ریحان، عضو شورای اسلامی کلان‌ شهر تبریز و نماینده اسبق مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با حضور در محل برگزاری نهمین نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی از غرفه مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر بازدید کرد.

وی در حاشیه بازدید از این غرفه گفت: برپایی غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه‌های خبری اهر در نمایشگاه مطبوعات، نام شهرستان اهر را در نمایشگاه بین‌ المللی پرآوازه کرده است.

مسعودی ریحان با اشاره به اینکه شهرستان اهر ظرفیت سرمایه‌ گذاری بالایی را دارد، اظهار کرد: اگر مسئولان شهری همچون شوراها و شهرداران با مسئولین ارشد شهرستان‌ ها همسو نباشند، نمی‌ توان آن‌ طور که باید و شاید برای آینده شهر تصمیم‌ گیری و برنامه‌ ریزی کرد.

عضو شورای اسلامی کلان‌شهر تبریز ادامه داد: فرماندار جدید شهرستان اهر برای این توسعه و آبادانی شهرستان تلاش می‌ کند و علاوه بر این‌ ها به‌ تمامی مسائل نیز اهمیت می‌ دهد.

نماینده اسبق مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه شهرستان اهر جزو اولین‌ ها است، ابراز داشت: شهرستان اهر از نظر فرهنگ و تاریخ بسیار غنی است و اکنون نیز بسیاری از پست‌ های مدیریتی چه در مرکز استان و چه در شهرستا ن‌ها در اختیار اهری‌ ها قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه نقش رسانه‌ ها در جهان انکارناپذیر است و حتی می‌ تواند فرهنگ جامعه را توسعه و ارتقاء دهد، گفت: سطح آگاهی مردم از زمانی رو به افزایش یافت که رسانه‌ ها به وجود آمدند و تعدد رسانه‌ های شهرستان اهر موجب شده تا صدای مردم این شهرستان به گوش تمامی اقوام و مسئولان برسد.

غلامحسین مسعودی ریحان در پایان بخشی از عوامل توسعه شهرستان اهر را وابسته به فعالیت‌ های رسانه‌ ها و مطبوعات عنوان کرد، گفت: اکنون اهر به باغ شهری تبدیل‌ شده که شاید این امر به نظر برخی‌ ها کوچک به نظر برسد، ولی تنفس هوای سالم و بهره‌ مندی از طبیعت نعمتی است که بسیاری از مردم در سایر شهرستان‌ ها و استان‌ ها شاید از آن بی‌ بهره مانده‌ اند.