به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر سید جواد انگجی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در حکمی هادی شهامفر را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس منصوب کرد.

مراسم معارفه هادی شهامفر در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هریس با حضور حجت‌ الاسلام احمدی، امام جمعه این شهرستان، بیت‌ الله عبداللهی نماینده شهرستان‌ های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، رحیم وکیل‌ زاده، رئیس دبیرخانه هیأت امنا، محمد نریمانی، رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و هیأت همراه برگزار شد.

احمدی در این مراسم دانشگاه آزاد اسلامی را عامل پیشرفت جامعه دانست و گفت: مهمترین رسالت دانشگاه پرورش ارزش‌ های اسلامی، انسانی و علمی است و جامعه‌ ای که به این ارزش‌ ها رسیده باشد، یقیناً جامعه‌ ای سالم و متحول خواهد بود.

رحیم وکیل‌ زاده نیز اظهار کرد: با همدلی کارکنان و اعضای هیأت علمی می‌ توان مشکلات و موانع را از میان برداشت و وضعیت کمی و کیفی واحد را بالا برد.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم از غلامرضا اسد نسب، سرپرست سابق این واحد دانشگاهی با اهدای لوح یادبودی قدردانی شد.