به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قبل از ظهر امروز (۱۴ آبان ۱۳۹۶) به مناسبت روز فرهنگ عمومی، جمعی از شاعران و فعالان فرهنگی شهرستان اهر با حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده، امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

امام جمعه شهرستان اهر در این دیدار ضمن تبریک این روز به اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان، گفت: شورای فرهنگ عمومی این شهرستان جز شوراهای فعال استان و منطقه است که در سیاست‌ گذاری فرهنگی با بهره‌ مندی از جمعی از صاحب‌ نظران در زمینه‌ های مختلف نقش فعالی دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه بر ضرورت حمایت از آثار شاعران آئینی تاکید کردند و افزود: اشعار آئینی برگرفته از فرهنگ عاشورا و ادامه راه امام حسین (ع) است که فعالان این عرصه بایستی تلاش کنند که اشعار پرمحتوا و جامع در خصوص ایثار، شهادت و عاشورا را ترویج دهند.

وی در پایان برگزاری موفق اولین همایش منطقه ای توسعه پایدار و بهره وری در دانشگاه پیام نور اهر را نشان از برنامه ریزی مناسب دست‌ اندرکاران آن عنوان کرد و گفت: این همایش با مصوبه و پیگیری شورای فرهنگ عمومی اهر در راستای تحقق شعار سال ۱۳۹۶ برگزار گردید که امیدواریم دستاورد ها و تحقیقات آن عملیاتی شده و برای توسعه منطقه مفید باشد.

بر اساس این خبر، در پایان مراسم از عوامل برگزاری اولین همایش منطقه ای توسعه پایدار و بهره وری با اهدای لوح سپاس تقدیر و تشکر شد.