به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، راضیه عباسی معروفان در نشست مشترک فرماندار شهرستان اهر با بانوان فعال عرصه‌ های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، احداث پارک بانوان را از خواسته های مهم این قشر جامعه در شهرسان اهر عنوان کرد و گفت: بانوان در جامعه و شهرستان اهر پا به‌ پای مردان فعالیت دارند ولی از امکانات رفاهی و تفریحی منسب برخوردار نیستند که موجب نارضایتی و گله‌ مندی آن‌ ها شده است.

وی با بیان اینکه بار سنگین زندگی بر دوش بانوان به‌ مراتب بیشتر از مردان است، افزود: سال گذشته بانوان شهرستان اهر رتبه نخست بانوان افسرده استان آذربایجان شرقی را به خود اختصاص داده بودند که این مورد به بی توجهی و بی مهری مسئولان باز می گردد.

سخنگوی شورای شهر اهر ضمن اشاره به اینکه زنان و دختران اهری از بیکاری رنج می‌ برند، گفت: بیکاری معضلی است که حتی به قشر بانوان نیز آسیب می‌ زند، به طوری که یکی از اعضای خانواده شغل مناسبی داشته باشد، بنیان خانوانده محکم می شود.

عباسی معروفان در پایان گفت: برخی از بانوان اهری که تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کرده بودند، متأسفانه به دلیل عدم ارائه مشاوره صحیح و اقتصادی متحمل زیان مالی و حتی ورشکسته شده‌ اند که از فرماندار شهرستان اهر خواهشمندیم این موارد را به صورت ویژه پیگیری کنند.