به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، آیت اله جواد حاجی زاده در همایش اقتدار دانشجویان بسیجی شهرستان اهر که به مناسبت اختتامیه اردوهای جهادی سال ۱۳۹۵ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، بصیرت و آگاهی را از خصایص اصلی و مهم بسیجیان عنوان کرد و افزود: بسیج همیشه و همه جا آماده بوده و حق را از باطل تشخیص می دهد و با دشمن شناسی و حرکت به موقع، بسیاری از توطئه های دشمنان را نقش برآب می کند.

وی گفت: بسیج ابتکار و یادگار امام خمینی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی بود که با تیزبینی و آینده نگری خود برای ادامه حیات انقلاب پایه ریزی نمودند و اینک بیش از ۲۵ میلیون بسیجی در سطح کشور وجود دارد که در تمام صحنه ها و عرصه های اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و غیره نقش اساسی را دارند.

امام جمعه اهر هوشیار بودن بسیج را یکی دیگر از خصایص آنها برشمرد و افزود: اینک دشمنان نظام و انقلاب با توطئه ها و تهدیدهای گوناگون سعی در تزلزل و بدبینی در نظام و بسیج دارند که هوشیاری و موقعیت شناسی ،بسیج می تواند تمام توطئه های دشمنان و بدخواهان را در نطفه خفه کند.

حاجی زاده در ادامه وجود اردوهای جهادی دانش آموزی و دانشجویی را نعمت انقلاب برشمرد و افزود: باید این اردوها در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته به یاری اهالی منطقه شتافته و امور فرهنگی، آموزش و عمران و آبادانی مناطق محروم را در اولویت خود قرار دهند.

وی در ادامه اسلام ناب محمدی را اسلام واقعی در دنیا عنوان کرد و افزود: اسلام ناب محمدی دین کامل بوده و در آن هیچ گونه خشونت، نامهربانی، کشت و کشتار نبوده و از اسلام آمریکایی که در آن وهابیت و کشت و کشتار شیعیان و مسلمانان رواج دارد دور می باشد و در اصل دین محمد(ص) دین مهربانی و عشق می باشد همانطور که در پیاده روی اربعین در عراق این مهربانی، عشق و ارادت به ائمه اطهار را محبان اهلبیت (ع) به ثبت رساندند.

 

خبرنگار: رقیه شاهین فر