اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » علمی
کد خبر : 1291
سه شنبه - 16 آذر 1395 - 17:09

حمایت از عملیاتی شدن پژوهش های علمی اولویت مهم مسئولان است

فرماندار شهرستان اهر گفت: حمایت از عملیاتی شدن پژوهش ها و تحقیقات پژوهشگران شهرستان اهر از اولویت های مهم مسئولان است.

حمایت از عملیاتی شدن پژوهش های علمی اولویت مهم مسئولان است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی در همایش تجلیل از پژوهشگران برتر شهرستان اهر گفت: با توجه به اینکه پژوهشگران شهرستان اهر در عرصه های تحقیق و پژوهش به موفقیت هایی دست می یابند لازم است از عملیاتی شدن ایده های این پژوهشگران حمایت شود که از ادارات، دانشگاهها ومراکز تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان انتظار داریم با این پژوهشگران همکاری داشته باشند .

وی افزود: همچنین شناسایی پژوهشگران و نخبگان شهرستان اهر که ممکن است در شهرهای دیگر نیز ساکن باشند از اولویت های دیگر است .

فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه پژوهشگران و نخبگان از ثروت های مهم جامعه هستند گفت: لازم است برای دلگرمی پژوهشگران با تشویق هایی که هر چند ممکن است ناچیز باشد، عزم آنها را برای ترغیب در جهت توسعه پژوهش در جامعه بیشتر کنیم .

عابدی با بیان اینکه بیشتر پژوهشگران شهرستان اهر در جشنواره های استانی، ملی و بین المللی صاحب عناوین مختلفی هستند خواستار تداوم کسب این عناوین با ارایه ایده های نو که امروز دنیا به آنها نیاز دارند شد .

گفتنی است در این همایش تعدادی از پژوهشگران شهرستان اهر، دغدغه های خود را در حوزه پژوهش بیان کردند و در پایان نیز از ۳۰ پژوهشگر برتر شهرستان اهر تجلیل شد.