اجتماعی » اخبار شهرستان » سیاسی
کد خبر : 13049
سه شنبه - 30 آبان 1396 - 13:12

کمال امید شهردار اهر شد

مهندس کمال امید با ۶ رای به عنوان دومین شهردار منتخب شورای پنجم شهر اهر انتخاب شد.

کمال امید شهردار اهر شد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، در جلسه عصر روز دو شنبه (۲۸ ابان ۱۳۹۶)، با تصویب اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر، مهندس کمال امید با ۶ رأی به عنوان دومین شهردار منتخب این شورا انتخاب شد.

وی پیش از این به دلیل بیماری و بستری بودن مهندس مصطفی اکبری که قبلا سرپرستی شهرداری اهر را بر عهده داشت و همچنین عدم تایید حکم مهندس علی میرزایی، اولین شهردار منتخب شورای پنجم از سوی استانداری، به عنوان سرپرست شهرداری اهر انتخاب شده بود.

بر اساس اطلاعات واصله، به غیر از آقای اصغر فتح زاده، تمامی اعضای شورای شهر اهر با رأی موافق مهندس امید را برای سکانداری شهرداری اهر انتخاب کرده اند که احتمال تایید وی از سوی استانداری تقریبا قطعی است.

مهندس امید در شهرستان کلیبر متولد شده که از سال ۱۳۷۷ به صورت رسمی در استخدام شهرداری می باشد و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی عمران و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری است.

وی سوابقی چون معاونت شهرداری #کلیبر، مسئول شهرسازی شهرداری شبستر، شهردار آبش احمد، شهردار ورزقان، معاون شهردار باسمنج، شهردار کلیبر، معاون و قائم مقام شهردار اهر، کارشناس دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی، عضو نظام مهندسی ساختمان و دارای پروانه اشتغال نظارت و محاسبه، رییس هیئت مدیره سازمان حمل و نقل شهرداری اهر، رییس بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و مدرس مدعو دانشگاه های آزاد اسلامی کلیبر، خدآفرین و آبش احمد را در کارنامه خود دارد.