به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در حاشیه ارسال محموله کمک های مردمی شهرستان اهر ر به مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۳ محموله از این شهرستان برای مناطق زلزله زده ارسال شده است، گفت: تمامی دستگاه‌ ها و نهاد های شهرستان اهر در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در جمع‌ آوری کمک‌ های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله‌ زده همکاری بسیار خوبی داشته‌ اند که قابل‌ تقدیر است.

وی افزود: اهری هایی که در سال ۱۳۹۱ زلزله را تجربه کرده اند و به خوبی از درد و رنج زلزله زدگان اطلاع دارند، تاکنون ۱۰ میلیون تومان به زلزله‌ زدگان استان کرمانشاه کمک مالی کرده اند.

محمودی در ادامه گفت: در مرحله نخست محموله ۲۴ تنی شامل مواد غذایی و آب‌ معدنی که از طریق اصناف و کسبه شهرستان اهر تأمین شده بود، توسط هلال‌ احمر به مناطق زلزله‌ زده ارسال‌ شد و در مرحله دوم و سوم نیز ۵ کامیون شامل ست ظروف، لوازم گرمایشی، مواد غذایی و پتو ارسال شد.

وی در پایان با قدردانی از مردم فهیم شهرستان اهر در خصوص اهداء کمک‌های خود به مردم مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مجموع کمک‌ های ارسالی مردم شهرستان اهر به زلزله‌ زدگان از نظر ارزش ریالی ۱۲۰ میلیون تومان بوده که این میزان تنها از سوی جمعیت هلال‌ احمر جمع‌ آوری و ارسال‌ شده است.