به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهندس نواداد در نشست برنامه ریزی ستاد اقتصاد مقاومتی استان آذربایجان شرقی با موضوع ارائه گزارش کمیته کشاورزی و کمیته تولید و صنعت، از پرداخت ۱۵۴ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی استان در قالب طرح رونق تولید خبر داد و گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستی تمامی مدیران و مسئولان برای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب تلاش کنند.

وی در ادامه به بخشی از عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رونق تولید استان نیز اشاره کرد و از پرداخت بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان به واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب طرح رونق تولید خبر داد.

فتحی، معاون جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه به بیان عملکرد این اداره کل در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت.

سخاوت خیرخواه، دبیر کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در هشت ماهه نخست سالجاری با تجمیع سه شاخص سال ۹۶، انتقالی ۹۵ و پرداخت مستقیم، مجموعا برای ۲۸۲ واحد تولیدی، ۱۶۷ میلیارد تومان از محل تسهیلات بانکی رونق تولید پرداخت شده است.

وی افزود: استان آذربایجان شرقی از نظر تعداد پرداختی، در رتبه پنجم ملی قرار دارد.

همچنین در پایان این نشست آخرین وضعیت عملکرد بانک ها و برخی دستگاه های اجرایی همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل جهاد کشاورزی استان در این جلسه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.