به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان اهر با اشاره به اینکه یکی از اساسی‌ ترین و مهم‌ ترین معضلات جامعه و مشکلات خانواده ها، بیکاری جوانان است، گفت: طبق آمار های موجود، میانگین نرخ بیکاری در شهستان اهر بیشتر از آمار های استان آذربایجان شرقی و کل کشور است.

وی در ادامه جامعه ایثارگری را سرمایه اجتماعی دوران دفاع مقدس و کشور ذکر کرد و اظهار داشت: ایثارگرانی که در دوران دفاع مقدس برای حفظ خاک و ناموس ایثار کرده‌ اند و پیش از آن نیز جزو پیشتازان انقلاب اسلامی بوده‌ اند که باید همیشه قدردان و دست‌ بوس آنان خانواده‌ هایشان باشیم.

فرماندار اهر همچنین بر لزوم حفظ کرامت ایثارگران و خانواده‌ های شهداء تأکید کرد و گفت: ایثارگران از مشکلات عدیده‌ ای از جمله بیکاری فرزندانشان رنج می‌ برند که امیدواریم دستگاه‌ های ذیربط برای اشتغال فرزندان ایثارگر طبق قانون عمل کنند.

وی همچنین احداث حسینیه اعظم شهدای شهرستان اهر را گامی ارزشمند خواند و افزود: حسینیه اعظم شهدای اهر یکی از نیازهای ضروری این شهرستان به شمار می‌ رود که می‌ تواند در مناسبت‌ های مختلف کاربردهای بسیاری داشته باشد.

محمودی در پایان از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی حسینیه اعظم شهدای شهرستان اهر خبر داد، گفت: معمولاً برای حسینیه‌ ها و مساجد به لحاظ این‌ که محوریت مردمی دارند، اعتبارات دولتی تخصیص نمی‌ یابد ولی اگر این مکان از حسینیه به مجتمع فرهنگی شهدای شهرستان اهر تغییر یابد، دستگاه‌ های دولتی نیز بهتر می‌ توانند همکاری کنند.