به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه ای که به مناسبت روز جهانی معلولین در مدرسه استثنایی شهید صدر برگزار شد، ضمن اعلام اینکه خدماتی که مربیان و فرهنگیان به دانش آموزان معلول جامعه می‌ دهند، با هیچ چیز قابل مقایسه نیست، گفت: معلولین نشانه‌ ای از نشانه‌ های خداوند متعال هستند و هفته معلولان فرصتی مغتنم برای دلجویی از دانش آموزان دارای معلولیت و مربیان آن ها است.

وی با بیان اینکه دلجویی از معلولان نباید تنها به هفته معلولان منتهی شود، گفت: خدمات ارائه‌ شده به دانش آموزان معلول در این مدرسه بسیار ارزشمند است که مطمعنا با خدمت به جامعه معلولان از اجر معنوی نیز برخوردار خواهیم شد.

فرماندار اهر ادامه داد: دلجویی از معلولان نباید فقط به روز جهانی معلولین منتهی شود، بلکه موظف هستیم در همه‌ ایام ضمن اینکه به مشکلات این قشر رسیدگی می کنیم، به فکر آنها نیز باشیم.

محمودی در پایان با اشاره به مشکلات مدرسه استثنایی شهید صدر در خصوص مناسب‌ سازی محیط و آسفالت محوطه این مدرسه نیز گفت: دولت تدبیر و امید در طول سه سال گذشته با کمبود اعتبارات عمرانی مواجه است ولی در حد توان سعی می‌ کنیم به مشکلات این مدرسه توجه ویژه‌ ای داشته باشیم.