به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جلیل علیجانپور در مراسم استقبال از قهرمان مسابقات جهانی IMGC بلاروس و کادر فنی تیم ملی آرنیس اظهار کرد: حضور ورزشکاران و کادر فنی از شهرستان اهر، در مسابقات جهانی بلاروس که تیم ملی آرنیس ایران در این مسابقات هم حضور داشت، برای اهری ها مایه افتخار است.

وی ضمن تبریک به اعضای تیم ملی کمیته آرنیس کشور که با حضور در مسابقات جهانی بلاروس برای کشورمان ایران و شهرستان اهر افتخار آفریدند، گفت: حضور کشور ایران در این مسابقات بسیار مهم و ارزشمند بود و همچنین ملی پوشان آرنیس با کسب مقام نخست در این مسابقات، اعتبار ایران را در جهان بالا بردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر همچنین کسب مدال طلای این مسابقات توسط بانوی ملی پوش اهری را نقطه قوتی برای ورزش های رزمی در شهرستان اهر دانست و گفت: حضور و کسب مدال قهرمانی خانم فاطمه صفری، بی شک یکی از اتفاقات فراموش نشدنی در اهر خواهد بود و مردم شهرستان اهر به وجود چنین بانوان شجاعی می بالد.

جلیل علیجانپور در پایان تلاش و کوشش استاد حسین عزتی برای مدیریت کمیته آرنیس را بسیار ارزشمند دانست و افزود: جای شکر است که کمیته آرنیس کشور توسط همشهریمان استاد حسین عزتی، بنیان گذار هنر رزمی آذران رزم مدیریت می شود.