به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه کارگروه شورای مسکن شهرستان اهر با بیان اینکه کم کاری عده‌ ای در پروژه های مسکن مهر، مردم را به نظام و دولت بدبین می کند، گفت: قابل قبول نیست که بعد از نزدیک به ۱۰ سال، مسکن های مهر آماده تحویل به مالکان نباشد.

وی افزود: متأسفانه در طول سه ماهی که فعالیت را در این شهرستان آغاز کرده ام، مشکل ۸۰ درصد مراجعه کنندگان در بحث مسکن است.

فرماندار اهر با اعلام اینکه وظیفه فرمانداری به عنوان رئیس شورای مسکن، هماهنگی بین دستگاه هاست، خاطرنشان کرد: مسکن مهر که دستگاه و متولی آن مشخص است بایستی با ورود جدی به موضوع، مشکلات را حل کند.

محمودی در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف ما رفع مشکلات مالکان مساکن مهر است، تاکید کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با تعیین گروهی، اشخاصی که در مسکن مهر مشکل آفریدند را به دستگاه قضایی معرفی کند.

وی همچنین تأکید کرد: دایره حقوقی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت به مشکل مسکن در شهرستان اهر مهر ورود کرده و با هیئت مدیره ها و تعاونی هایی که در این زمینه تخلف کرده اند، به شدت برخورد شود.

فرماندار اهر در پایان با اشاره به اینکه طی این جلسه، مقرر می شود پیمانکار پروژه های مسکن مهر تا پایان سال جاری واحد های نیمه تمام را تکمیل و به مالکان تحویل دهد، یادآور شد: بزرگ‌ ترین معضل در تعاونی‌ ها، مشکلات مسکن مهراست که کم‌ کاری عده‌ ای در این زمینه، کل عملکرد شهرستان اهر را تحت‌ الشعاع قرار می‌ دهد.