به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، صمد علی اکبرزاده اهری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری اهر، نیازمند همفکری با اصحاب رسانه است، اظهار کرد: با توجه به اینکه ما به عنوان خدمت گذاران مردم هستیم، انتظار داریم تا با همدلی و همراهی اصحاب رسانه و مسئولان شهرستانی بتوانیم به خواسته های مردم جامع عمل بپوشانیم.

وی در خصوص برنامه های شورای شهر اهر برای ایجاد درآمد پایدار نیز گفت: شورای شهر اهر از روز نخست آغاز به کار، درصدد ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بوده که البته این امر نیز نیاز به برنامه ریزی بلندمدت و جذب سرمایه گذارآن‌ است.

رئیس شورای شهر اهر فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری اهر را یکی از زمینه های درآمد پایدار عنوان کرد و بیان داشت: متأسفانه در حال حاضر که شهرداری اهر هیچ گونه سهمیه قیر رایگان ندارد و از طرفی هم متعهد به آسفالت ریزی کوچه‌ ها هست که  اعضای شورای شهر و شهردار اهر برای تأمین قیر جهت آسفالت‌ ریزی معابر و کوچه ها، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

علی اکبرزاده اهری اضافه کرد: اگر بتوانیم حداقل روزانه ۸۰ تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری تولید کنیم برای شهرداری اهر درآمد محسوب می‌ شود و از هزینه کرد نیز جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: یکی دیگر برنامه های ما برای درآمد پایدار، به دست گرفتن امور پارک جنگلی فندقلو بوده که اگر بتوانیم حداقل ۱۰ درصد مسافران شهر های همجوار را به این پارک جنگلی هدایت کنیم، برای شهرداری اهر منبع درآمد خوبی خواهد بود.

رئیس شورای شهر اهر در پایان پروژه آب درمانی یل سوئی را جزو پروژه های مورد پیگیری شورای اسلامی شهر اهر ذکر کرد و افزود: سرمایه گذار پروژه آب درمانی یل سوئی اکنون در حال طی مراحل اداری و واگذاری زمین بوده و شورای اسلامی شهر اهر برخورد وظیفه می داند تا در حد توان و اختیارات با این سرمایه گذار همراهی و همکاری کند.