به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، جعفر شجاعی گفت: به همت همکاران آموزش‌ و پرورش و همیاری مسئولان، دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر در روز دوشنبه (۲۹ آذر ماه سال جاری) در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: از جمله برنامه‌ های این جشنواره می‌توان به شکستن قلک دانش آموزان یک مدرسه و ساخت مدرسه‌ ای یک کلاسه در یکی از روستاها، ساخت مدرسه‌ ای یک کلاسه در یکی دیگر از روستاها توسط دبیران و فرهنگیان شهرستان، اهدای زمین ۷۵۰ متری و ۱۰۰ میلیون ریال پول و چندین برنامه دیگر می باشد.

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان اهر گفت: دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ ساز اهر با حضور آقای محمدیان، معاون وزیر آموزش پرورش، دکتر سرقینی معاون وزیر، دکتر نجفی، معاون وزیر در امور حقوقی و پارلمان، دکتر عارف نیا، مشاور وزیر و چند تن از مدیران کل استان و سایر مسئولین و اهری های مقیم در تهران برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر گفت: این مجمع مهر امسال با حضور ۱۰۰ نفر از خیرین مدرسه ساز بعد از سال ۱۳۷۲ تعطیل شده بود، دوباره احیا شد و  طبق آرای اعضا، ۱۰ نفر به‌ عنوان اعضای اصلی مجمع خیرین مدرسه‌ ساز شهرستان اهر انتخاب و فعالیت خود را از آن زمان آغاز کردند.

شجاعی در پایان با ذکر اینکه به خیرین اهری در تمامی نقاط کشور مراجعه شده است، ابراز داشت: برای پیشبرد اهداف خداپسندانه آموزشی به خیرین اهری در تمامی نقاط کشور و حتی خارج از کشور اعلام کرده ایم که با این مجمع همکاری کنند.

 

خبرنگار: رقیه شاهین فر