به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر بهبود جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه بر لزوم تشکیل ستادی برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ در این شهر تاکید کرد و گفت:بایستی ستادی برای رویداد ۲۰۱۸ در شهر اهر تشکیل شود تا بتوانیم با تجمیع توانمندی‌ ها و داشته‌ های خود، در این فرصت ویژه موفق عمل نمائیم و از کارشناسان خبره نیز استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ کار تیمی در شورای شهر اهر حاکم نشده است، گفت: در قدم نخست می‌ بایست فرهنگ کار تیمی را در داخل شورای اسلامی شهر اهر ایجاد کنیم که بعد از اینکه اولویت را در توجه به مقوله فرهنگ قرار داده، سپس به توسعه اقتصادی و اجتماعی بپردازیم.

عضو شورای عالی استان ها برگزاری همایش نظیره سرایان حیدربابایه سلام را موجب غنی شدن فرهنگ در این شهرستان عنوان کرد و افزود: امیدواریم همایش های این چنین در شهرستان اهر تداوم یافته و دست اندرکاران این همایش بدانند که قطعاً شورای اهر از برگزاری همایش های فرهنگ حمایت می کند.

دکتر جعفری با اشاره به اینکه همه باید برای معرفی شهرستان اهر و ظرفیت‌ های آن در راستای تبریز ۲۰۱۸ تلاشمان را به کار ببندیم، گفت: شهرستان اهر یکی از محورهای پنج‌ گانه گردشگران تبریز ۲۰۱۸ بوده که در این میان با برنامه ریزی دقیق می توانیم برای شهرستان درآمدزایی کنیم.

وی اضافه کرد: گردشگران خارجی به دنبال مواردی هستند که سنت‌ های منطقه را به آن ها نشان دهد که با داشته های خود مانند سیب، ورنی و لبنیات می توانیم آنان را برای سفر به منطقه خود آماده‌ سازیم.

عضو شورای شهر اهر به شعار انتخاباتی خود یعنی «عدالت محوری و توسعه پایدار» اشاره کرد و عنوان داشت: همان گونه که در دوران انتخابات نیز به سمع و نظر مردم عزیز شهر اهر رساندم، عدالت محوری و توسعه پایدار در سرلوحه برنامه های بنده قرار دارد که در شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز حرکت های خوبی آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت.

دکتر بهبود جعفری با اعلام اینکه در زمان تبلیغات انخاباتی به نبود امکانات در مناطق حاشیه نشین انتقاد کردیم، افزود: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم برای مناطق حاشیه شهر اقداماتی انجام دهیم ولی هم اکنون زمان آن است که با اتحاد اعضای شورا و شهرداری اقدامات جدی و مناسبی برای این مناطق انجام بگیرد.

عضو شورای عالی استان ها در پایان گفت: داشتن تخصص و آشنا به مسائل عمرانی و شهرسازی از عواملی بود که مهندس کمال امید را برای سمت شهرداری اهر انتخاب کردیم و از وی درخواست می کنیم که منافع شهر را به منافع اشخاص ترجیح دهد تا بتوانیم با کمک یکدیگر نهایت خدمات ممکن را به مردم عزیز شهر اهر ارائه دهیم.