به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، راضیه عباسی معروفان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه اولین وظیفه اصحاب رسانه روشنگری صادقانه برای مردم است، گفت: اصحاب رسانه معلمان جامعه هستند که از این رو انتظار می‌ رود نیازهای مردم را سنجیده و به مسئولین تحویل دهند.

وی افزود: امیدواریم این نشست ها باعث‌ تحولات و تحرکات در شهر اهر باشد ولی اگر در این نشست ها به نتیجه و تحرکاتی نرسیم در واقع وقتمان را تلف کرده ایم.

عضو شورای شهر اهر تأثیرگذاری و تحول‌ آفرینی اصحاب رسانه را مشابه و همانند مجموعه آموزش و پرورش دانست و گفت: وقتی میهمانی به شهری می رود و به سیمای زیبا و دل نشین آن شهر می نگرد و به خوبی می داند که چه نوع افکار و اندیشه بر همان شهر حاکم است.

عباسی معروفان در ادامه خاطرنشان کرد: اگر می‌ بینیم شهرها و مناطقی در دنیا گردشگر پذیر هستند، مطمعنا از تأثیرات رسانه‌ ها است که توانسته زیبایی های همان شهرها و مناطق را به ملت ها بشناساند.

عباسی در ادامه بر لزوم ساماندهی مراسمات ترحیم در سطح شهر اهر به‌ منظور جلوگیری از ریخت و پاش‌ های اضافی تأکید کرد و گفت: متأسفانه تاکنون نتوانسته‌ ایم برگزاری مراسمات ترحیم که عمدتاً تشریفاتی هستند را از ریشه حل کنیم به‌ طوری که مردم در آخر مسجد گردی می کنند و در این خصوص دغدغه دارند و بایستی ریشه ای حل بشود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر در پایان انعکاس عملکرد صحیح مسئولان از سوی رسانه‌ ها را اقدامی بدون اشکال عنوان کرد و بیان داشت: بسیاری از مسئولان غیربومی که به اهر آمده و رفته اند، از این بابت که مردم غیر از کم و کاستی ها حداقل یک تشکر خالی هم نمی کنند ابراز گلایه می کنند که به نظر من این انتقاد بر همه ما وارد است.