به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قبل از ظهر امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی، مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر و حومه مورد بهره برداری قرار گرفت و به صورت رسمی افتتاح شد.

صاحب امتیاز این مرکز دکتر بهروز بایبوردی و مدیریت آن بر عهده حمید غلامی می باشد که مجوز های لازم را از سازمان حمل و نقل و پایانه های کشور و همچنین از دانشگاه علوم پزشکی تبریز صادر شده است.

صاحب امتیاز مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر در حاشیه افتتاح این مرکز با اعلام اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، طرح صدور کارت صحت و سلامت را برای کنترل وضعیت سلامت رانندگان حرفه ای در سال ۱۳۹۳ آغاز نموده است، گفت: کارت سلامت رانندگان به عنوان یکی از پیش نیازهای دریافت کارت هوشمند و بارنامه، مورد نیاز رانندگان است که در کنترل سوانح جاده ای اهمیت ویژه ای دارد.

دکتر بهروز بایبوردی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت این معاینات در ارتقای ایمنی راه ها و سلامت مسافرین، مرکز صدور کارت سلامت رانندگان حرفه ای شهرستان اهر انجام این معاینات را در دستور کار خود قرار داده است که با انجام معاینات تخصصی، سرعت و دقت در اجرای کار، تحویل سریع کارت و رعایت کامل تعرفه ها برای ارائه خدمات به رانندگان زحمت کش مورد بهره برداری قرار گرفته است.