به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فیروز محمدی در نشست هم اندیشی حل مشکلات آموزشکده فنی شهید چمران اهر با اعلام اینکه در حال حاظر ۶۵۰ دانشجو در ۴ رشته تحصیلی در این آموزشکده در حال تحصیل هستند، گفت: با توجه به شرایط موجود در شهرستان اهر، این ظرفیت را داریم که با افزایش تعداد رشته های تحصیلی،  تعداد دانشجویان را نیز افزایش دهیم.

وی نصب چراغ چشمک زن در مسیر ورودی به مسیر دانشکده، آسفالت ریزی محوطه داخل دانشکده، سرویس حمل و نقل دانشجویان، نبود آب غیر شرب برای نگهداری و آبیاری فضای سبز، افزایش رشته های تحصیلی از جمله مسائل و مشکلات دانشکده فنی شهید چمران اهر ذکر کرد.

رئیس آموزشکده فنی شهید چمران اهر با اشاره به اینکه از مجموع ۷۰ استاد این آموزشکده، فقط اینجانب نیروی رسمی هستم و مابقی همکاران حق التدریسی می باشند، گفت: اگر برای حداقل تعدادی از نیروهای حق التدریسی کد باز شود و جزو اساتید رسمی و هیئت علمی باشند، می توانیم تعداد رشته های این آموزشکده را افزایش دهیم.

محمدی در خصوص امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی آموزشکده فنی شهید چمران اهر نیز گفت: در حال حاضر نیازمند تجهیز و بروز رسانی کارگاه ها و آزمایشگاه ها هستیم که امیدواریم خیرین منطقه با مساعدت فرماندار محترم در این زمینه ما را یاری نمایند.

وی همچنین از قول مساعد رئیس دانشکده های فنی کشور در خصوص ایجاد واحد دانشکده فنی خواهران در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تردد خواهران دانشجو به دیگر شهرستان ها مشکلاتی را برای آن ها به وجود می آورد، ایجاد واحد دانشکده فنی خواهران در اهر یکی از مهم ترین نیازهای شهرستان است.

رئیس آموزشکده فنی شهید چمران اهر در پایان یکی دیگر از مشکلات اساسی آموزشکده فنی شهید چمران اهر را نبود فضای فیزیکی مناسب عنوان کرد و گفت: دانشجویان این آموزشکده انتظار دارند تا حداقل جشن روز دانشجو در این آموزشکده برگزار شود که با توجه به نبود فضای فیزیکی مناسب و ناتوانی در عدم تامین هزینه اجاره سالن، امکان برگزاری این موارد را نداریم ولی امیدواریم با همراهی مسئولان بتوانیم به مطالبات این قشر نیز پاسخ مثبت بدهیم.