به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، یونس فاتح در دیدار با امام جمعه شهرستان اهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه منابع کمیته امداد امام خمینی (ره) اجازه تأمین نیازهای همه‌ مددجویان را نمی‌دهد، همواره برای پیشبرد برنامه های خود به همفکری و همراهی مسئولین، مردم و خیرین نیازمند است.

وی بابیان این که در شرایط فعلی، فقر فرهنگی بیش از هر چیزی آزار دهنده است، گفت: آستان قدس رضوی در سه منطقه محروم استان آذربایجان شرقی فعالیت های اقتصادی انجام می دهد که ظرفیت های بسیاری در حوزه های اقتصادی و اشتغال زایی دارد.

معاون کمیته امداد آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از تلاش های بسیج در عرصه‌ احداث واحدهای مسکن مددجویی در استان گفت: خوشبختانه عملکرد بسیج در تأمین مسکن مددجویان کمیته امداد بسیار مطلوب است.

فاتح از راه اندازی فروشگاه مجازی کمیته امداد در راستای فروش بدون واسطه تولیدات مددجویان این نهاد خبر داد و اضافه کرد: با راه اندازی فروشگاه مجازی مددجویی، تولیدات آنان را بدون هیچ واسطه ای در این فروشگاه عرضه خواهد شد که باعث حذف دلالان می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه حلقه مفقوده اشتغال مددجویان کمیته امداد، فرهنگ کار است، گفت: لازم است از مددجویان کارآفرین کمیته امداد که با کمترین امکانات و منابع، برای خود و برای تعدادی از بیکاران اشتغال ایجاد می کنند، تشویق و قدردانی کنیم.