به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان اهر ضمن تبریک رو نهضت سواد آموزی و گرامیداشت حماسه نهم دی ماه با بیان اینکه رویداد تبریز ۲۰۱۸ تحولی بزرگی در استان خواهد بود، گفت: شهرستان اهر به عنوان کریدور گردشگری شمال استان محسوب شده و با توجه به اینکه بخش بزرگی از ظرفیت های گردشگری در این منطقه قرار دارد، بایستی با کمک یکدیگراین زمینه های بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.

وی همچنین افزود: هفته گذشته ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ در شهرستان اهر نیز تشکیل شده و فعالیت آن از روز دوشنبه ۱۱ دی ماه، هم زمان با اول ژانویه در این شهرستان نیز آغاز خواهد شد.

فرماندار اهر با بیان اینکه انتظار داریم تمامی ادارات و دستگاه ها در مورد ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ احساس تکلیف و مسئولیت کنند، گفت: مسئولین ستاد شهرستانی تبریز ۲۰۱۸ در شهرستان اهر با فرمانداری و مسئولیت اجرایی با شهرداری است و دبیر ستاد نیز با اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

محمودی در پایان با ذکر اینکه ادارات ملزم به گزارش نتایج مصوبات جلسات انجام شده به فرمانداری برای انجام بررسی‌ های لازم هستند، گفت: هدف از انجام این کار، یافتن موانع و مشکلات پروژه های نیمه تمام و در دست اجرا و اعلام آن ها به شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی است.