مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه پاسداران:

عده ای گرانی را بهانه کرده اند تا به جان انقلاب بیفتند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه پاسداران گفت: اعتراضاتی که در برخی از شهرهای کشور شاهد آن بودیم دلیل را گرانی و مشکلات مالی عنوان کرده اند ولی این دلایل تنها بهانه است و عده ای همین گرانی را بهانه کرده اند تا به جان انقلاب بیفتند.

عده ای گرانی را بهانه کرده اند تا به جان انقلاب بیفتند

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در همایش مردمی پیشگامان بصیرت که به مناسبت حماسه ۹ دی در مصلای نماز جمعه اهر برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی با سایر مناسبت ها تفاوت دارد و واژه بصیرت این روز را با دیگر مناسبت ها متفاوت تر می کند.

وی با اشاره به اینکه تشخیص حق و باطن زمانی آسان می شود که بصیرت داشته باشیم، افزود: اینکه گفته می شود اغتشاشات و آشوب های فتنه تقصیر آمریکاست، درست است ولی این هایی که آشوب کرده اند مردم ایران هستند و طراح و نقشه پرداز این اغتشاشات و آشوب ها بر سر آمریکاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه پاسداران اضافه کرد: اصولاً فتنه در هوای غبارآلود که خوب و بد از هم تشخیص دادن کمی است، اتفاق می افتد، چون اگر فضا آرام باشد ، دشمن بهانه ای برای ایجاد فتنه پیدا نمی کند و از طرفی جوی نا آرام به عملی شدن نقشه و توطئه های دشمن کمک می کند.

حجت الاسلام ولایی به اعتراضات اخیر مردم در برخی از شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: اعتراضاتی که در برخی از شهرهای کشور شاهد آن بودیم دلیل را گرانی و مشکلات مالی عنوان کرده اند ولی این دلایل تنها بهانه است و عده ای همین گرانی را بهانه کرده اند تا به جان انقلاب بیفتند.

وی با بیان اینکه در جریان فتنه ۸۸ زمانی مردم به صحنه آمدند که دانسته بودند نا آرامی ها و آشوب ها به بهانه انتخابات و رای بوده ولی دلیل اصلی چیزی دیگری است، گفت: مردم در فتنه ۸۸ فهمیدند که فتنه گران انتخابات را بهانه کرده‌اند تا به نظام و انقلاب ضربه بزنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه پاسداران با طرح این سؤال که چه کسانی می‌توانند در کشور فتنه بیافرینند، گفت: تنها افرادی می توانند فتنه ایجاد کنند که سه شاخصه شهرت، نفوذ و با داشتن زاویه با ولایت فقیه را داشته باشند.

حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این که دشمن در کشورمان به دنبال کسانی است که از طریق آن ها هم نفوذ کرده و نقشه های خود را عملی کند، ابراز داشت: در حال حاضر دشمن به این نتیجه رسیده که برای براندازی نظام جمهوری اسلامی باید به کشور نفوذ کند و بر همین اساس به دنبال افرادی می گردد که از طریق این افراد به کشور نفوذ کند.

وی بیان کرد: دشمنان این مرز و بوم کسانی را در داخل کشور دوست دارند که با نظام، انقلاب و ولایت فقیه زاویه دارند و این دوست داشتن دشمن نه تنها قلبی نیست بلکه با حمایت از این افراد قصد دارد تا نقشه هایش را به ظهور برساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب سپاه پاسداران با ذکر این‌که استکبار جهانی سعی داشته همواره به هر نحوی ایران را به خود محدود کند چراکه در عراق، سوریه و یمن نقشه‌هایی دارند که ایران مانع از نقشه‌هایشان می‌شود، افزود: اگر قرار بود ایران محدود شود پس چه کسی مقابل داعش می‌ایستاد و اگر این‌گونه نبود باید با تروریست‌های داعش در داخل مرزهای خودمان و حتی مجلس شورای اسلامی می‌جنگیدیم.

حجت الاسلام ولایی تأکید کرد: دشمنان خارجی جمهوری اسلامی ایران در دو دسته یکی خارج از کشور به سردمداری آمریکا و دیگری خارج از نظام و داخل حکومت هستند.

وی با اشاره به فعالیت برخی از مخالفان کشور، گفت: کسی که هشت سال مدیریت اجرایی کشور در دستش بود و رئیس جمهور بود، اکنون به گونه ای سخن می گوید که انگار طلبکار و مخالف نظام می باشد، در حالی که اگر مشکلی هم بوده به دست او در کشور ایجاد شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه ای شمال غرب سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود، گفت: در کشور دو جریان داریم یکی بر این باورند که انقلاب کرده ایم تا مشکلاتمان را حل کنیم و دیگری بر این باور هستند که اگر دست دوستی به غربی ها بدهیم، می توانیم بر مشکلات فارغ آییم و برای گنجاندن این باور غلط تلاش می کنند تا مردم نیز ضمن همراهی با این جریان فکری، مسئولان نظام هم آن طور که می خواهند عمل کنند.

حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در پایان با تأکید بر اینکه هدف نخست دشمن این است که انقلاب اسلامی به دست کسانی نابود کند که انقلاب کرده بودند، خاطرنشان کرد: دومین هدف دشمنان نظام از بین بردن روحیه انقلابی گری است که به دلیل ترس دشمن از روحیه انقلابی گری در تمامی جبهه ها شکست خورده اند.