به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدد سمندری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر که با موضوع ارائه راهکار های مؤثر برای رفع و حل مشکلات پارک خودروها و پارکینگ های سطح شهر برگزار شد، گفت: با توجه به افزایش خودرو ها و در صورت ادامه این روند، مشکل پارک خودرو و کمبود پارکینگ در سطح شهر اهر به مسئله اجتماعی تبدیل خواهد شد که بایستی با برنامه ریزی دقیق این مشکل حل شود.

وی همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر را در حل معضل پارکینگ ضروری دانست و عنوان کرد: با مشارکت بخش خصوصی و تشویق آنها برای ایجاد پارکینگ در محل های مناسب، می توان ضمن کاهش ترافیک در سطح شهر، ایجاد اشتغال نیز انجام شود.

معاون فرماندار اهر در ادامه با اشاره به وجود مشکلات در مورد آب آشامیدنی برخی روستاهای شهرستان نیز اظهار کرد: در مورد مشکلات آب آشامیدنی برخی روستاهای اهر و نبود دهیار در برخی از روستاهای دیگر، تاکنون دو جلسه در فرمانداری اهر برگزار شده که امیدواریم بتوانیم به زودی این مشکلات را حل کنیم.

مدد سمندری در پایان با بیان اینکه فرمانداری شهرستان اهر برای روستاهای فاقد دهیاری و شورای اسلامی نیز اعتبار در نظر گرفته است، گفت: اعتبار مورد نیاز روستاهای فاقد دهیاری و شورای اسلامی در فرمانداری تجمیع و در مواقع لازم با اعلام ادارات و با تصمیم شورای برنامه ریزی شهرستان برای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز هزینه می شود.