به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در بازدید از پلیس راه اهر – تبریز با بیان اینکه وجود پلیس راه در ورودی شهر اهر و شهرک صنعتی برخی نارضایتی ها برای مردم به ویژه صنعتگران شهرک صنعتی به وجود می آورد، اظهار کرد: طی جلسه ای که با فرمانده نیروی انتظامی داشتیم، طی نامه ای مراتب نارضایتی مردم را به این فرمانده ابلاغ شد و مقرر گردید بعد از بررسی ها، ساز و کار انتقال پلیس راه اهر – تبریز تعیین شود.

وی افزود: سرمایه گذاران شهرک صنعتی اهر از این ناراضی هستند که به دلیل نبود دوربرگردان و هنگام عبور خودرو های باری و سواری از پلیس راه، همه روزه جریمه می شوند و با توجه به درخواست آن ها امیدوارم ماموران پلیس راه نهایت مساعدت در قبال مردم و سرمایه گذاران را داشته باشد.

نماینده مردم اهر و هریس با اشاره به اینکه اگر سختگیری ها تداوم داشته باشد، ذهنیت ها نسبت به این منطقه تغییر می کند، گفت: باید قبول کنیم که فقر و معضلات اقتصادی در جامعه رو به افزایش بوده و اگر طوری القاء شود که پلیس راه اهر سختگیری می کند، قطعاً برای آینده این شهرستان خطرناک خواهد بود.

عبدالهی یکی از زمینه های توسعه شهرستان اهر را جذب و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و گفت: عمده مشکل جامعه ناشی از بیکاری بوده و اگر درآمد باشد و مردم مشکلی نداشته باشند، یقیناً سر و کار آن ها با پلیس هم کمتر خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در پایان با اعلام اینکه پلیس و به ویژه راهنمایی و رانندگی در مقایسه با سایر مشاغل یکی از سخت ترین شغل هاست، خاطرنشان کرد: هر چند مشکلات متعددی گریبانگیر پلیس است ولی در هر حال باید شأن و منزلت نیروی انتظامی در جامعه حفظ شود و پلیس نیز با گذشت و همراهی خود می تواند در توسعه جامعه نیز نقش بسزایی ایفاء کند.