به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا با بیان اینکه جوانان برای اشتغال نباید منتظر استخدام های دلتی باشند، گفت: اشتغال از طریق سرمایه گذاری و تولید امکان پذیر است و دولت به دنبال رفع موانع سرمایه گذاران و تولید کنندگان جهت رونق تولید و اشتغال زایی در جامعه است.

وی در خصوص مسأله اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران نیز گفت: استخدام های دولتی فقط از طریق آزمون انجام می شود و اگر در ادارات دولتی مجوز استخدام صادر شود، اولویت جذب با فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: بر این نیز معتقدم که نباید منتظر استخدام های دولتی بود و ضروری است نسبت به اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در بخش های مختلف خصوصی و غیر دولتی توجه کرد.

دکتر خدابخش در ادامه یادآور شد: در حوزه گردشگری نیز فرصت اشتغال وجود دارد و جوانان از این ظرفیت نیز می توانند بهره مند شوند.

وی با تأکید بر رعایت حق الناس در امر گزینش، خاطرنشان کرد: برای تضمین سلامت نظام اداری و استمرار صلاحیت نیروی انسانی، نیازمند حذف بزنگاه های فساد و اصلاح ساختار اداری هستیم.

وی همچنین در پایان در خصوص دیدارهای عمومی مدیران دولتی نیز گفت: این موضوع به همه ادارات استان ابلاغ شده و مدیران موظف شده اند در هفته یک روز مشخص به مدت دو ساعت از وقت خود را به دیدارهای عمومی اختصاص دهند و این وقت و زمان باید ثابت باشد و اطلاع رسانی شود.