به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بازی پایانی لیگ هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، عصر چهارشنبه از ساعت ۱۵ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز با حضور نزدیک به سه هزار نفر تماشاگر برگزار شد که طی آن تیم مس سونگون ورزقان با چهار گل دقایق ۴ فرهاد فخیم، ۸ توحید لطفی، ۱۴ پاتریک بلو و ۱۸ علیرضا عسگری مقابل میهمان خود، شهروند ساری به برتری رسید و با کسب ۶۵ امتیاز، قهرمان لیگ برتر فوتسال در سال ۱۳۹۶ شد.

در این بازی علیرضا عسگری و محمدرضا سنگ سفیدی از تیم مس سونگون و امیر حسین طیبی از تیم شهروند ساری از داور بازی کارت زرد گرفتند.

تیم داوری این بازی را محمد علی ترحمی به عنوان داور اول، علیرضا رمضانی داور دوم، وحید سلیمانی داور سوم و حسین شاهمرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران، مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی و احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون فوتبال برای شرکت در جشن قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور امروز در تبریز به سر می برند.