به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهری و شهرداری اهر که با حضور مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، بر لزوم توجه شهرداری و شورای شهر اهر به زیباسازی و نورپردازی شهری تاکید کرد و گفت: مردم سرمایه های اجتماعی هر شهر و روستا هستند که شهردار و اعضای شورای شهر با ارائه تخفیف هایی ویژه از مسدوم بخواهنک ساختمان ها و نماها را زیباسازی کنند.

وی با بیان اینکه تکیه شهرداری به منابع دولتی و عوارضات آن طور که انتظار داریم نمی تواند در زیباسازی شهر اهر اثرگذار باشد، افزود: سازمان آتش نشانی اهر با کمترین امکانات به شهر و روستاهای این شهرستان خدمات ارائه می کند که متاسفانه تاکنون امکانات مناسب و کافی به این آتش نشانی ارائه نشده است.

نماینده اهر و هریس در ادامه خواستار ایجاد شهرک ویلایی در شهرستان اهر شد و گفت: شهرداری اهر می تواند برای رسیدن به درآمد پایدار و توسعه شهری، یک شهرک ویلایی ایجاد کند.

عبدالهی همچنین در پایان گفت: جمعیت شهر اهر با وجود اینکه به بیش از یکصد هزار نفر رسیده، ولی می توان گفت نسبت به گذشته امکاناتی اضافه‌ نشده و توان مالی شهرداری نیز افزایش نیافته است.