به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدد سمندری در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر سال جاری شهرستان اهر از افتتاح و کلنگ زنی ۵۲ پروژه عمرانی و خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه ها در حوزه فعالیت ادارات مدیریت برق، بهزیستی، بنیاد مسکن، آب و فاضلاب روستایی، اداره گاز، آموزش و پرورش، کمیته امداد، راه و شهرسازی، بخشداری مرکزی، شهرداری، شبکه بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی خواهد بود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه ها فقط از محل اعتبارات تملک دارایی بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

معاون فرماندار شهرستان اهر همچنین از تشکیل کمیته های شانزده گانه برگزاری برنامه های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینک انقلاب متعلق به مردم است، بایستی تمامی برنامه ها مردم محور باشند و انتظار داریم دستگاه های ذیربط به جهت هماهنگی و تدوین، سریعا برنامه های خود را به ستاد گرامیداشت دهه فجر ارسال کنند.

سمندری در ادامه با تأکید بر برگزاری یادواره شهدای اصناف شهرستان اهر، خاطرنشان کرد: اصناف و کسبه در طول انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفاء کردند و با توجه به اینکه نباید زحمات آن ها نادیده گرفته شود، پیشنهاد می کنیم اتاق اصناف به مناسبت دهه فجر یادواره شهدای اصناف را برگزار کند.

وی به اغتشاشات اخیر در کشور نیز اشاره کرد و گفت: اخیراً دشمنان با اجیر کردن عده ای مزدور سعی در اغتشاش و نا امن کردن جمهوری اسلامی داشتند که به لطف خداوند مردم غیور ایران اسلامی مقابل اغتشاش گران ایستادند.

معاون فرماندار شهرستان اهر افزود: ریشه اغتشاشات اخیر به دشمنان قسم خورده باز می گشت و آن‌هایی که مردم همیشه در صحنه بار دیگر با حضور پرشکوه ضمن محکومیت اغتشاشات، مجدداً حمایت خود را از ولایت، نظام و انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مدد سمندری در ادامه با تأکید بر این که برنامه های ایام الله دهه فجر با راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه خاتمه می یابد، یادآور شد: دشمن همیشه سعی داشته مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند ولی با رهنمودها، آگاهی بخشی های مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم نتوانسته اند به اهداف پلید خود دست یابد.

وی در پایان گفت: حضور تک تک مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود.