به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر نادر اسدی در اولین جلسه هماهنگی برای راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه گفت: باید از ظرفیت های حوزه های علمیه و مراکز آموزش عالی دانشگاهی در جهت راه اندازی کمیته تحقیق و پژوهش با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه و همراهی و همکاری طلاب و دانشجویان در جهت شناسایی قابلیت ها، آسیب ها و موانع و اشتراکات استفاده کرد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی منطقه ارسباران به جهت تعدد رشته در حوزه علوم انسانی و بهره مندی از اساتید برجسته با مرتبه علمی بالاتر و بیش از جهار هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، فرصت مناسبی است که از این قابلیت ها در قالب پایان نامه و رساله رشته های مرتبط برای اجرای پروژه های تحقیقاتی در بحث وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر اظهار امیدواری کرد که با بهره مندی و استفاده از آراء و نظرات نخبگان و صاحب نظران در این زمینه بتوانیم گامهای عملی در بحث دغدغه های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی برداریم تا این شهرستان به عنوان پیشگام در این حوزه بتواند برای سایر شهرستانها الگو باشد.

دکتر اسدی در پایان از آمادگی این دانشگاه برای راه اندازی دبیرخانه دائمی وحدت حوزه و دانشگاه در محل این واحد دانشگاهی خبر داد.