به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اهر گفت: از مسئولیت ادارات درخواست میکنیم تا با رسانه ها ارتباط برقرار کنند و در خصوص عملکرد خود به رسانه ها پاسخگو باشند که همین امر فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم است.

وی با اشاره به اینکه ریشه اعتراضات اخیر در برخی از نقاط کشور اتفاق افتاد به مسائل اقتصادی، اشتغال و بیکاری باز می گردد، اظهار کرد: در این جریانات باید بین اغتشاش گران و معترضان واقعی فرق قائل شویم، چون عده‌ ای که آشوب به پا کردند، اجیر شده منافقین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بودند.

فرماندار اهر حل مشکلات کشور و مردم را وظیفه مسئولان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: همه با هم تلاش می کنیم تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود ولی هیچ گاه اجازه نخواهیم داد کسی با بهانه مسائل اقتصادی و بیکاری دست به تخریب اموال عمومی بزند و نظام و دولت را تضعیف کند.

محمودی با بیان اینکه دولت یازدهم و دوازدهم بر عهدی که به منظور حل مشکلات مردم بسته است، پایبند می باشد، افزود: ما به عنوان مدیران دولت در شهرستان ها موظف هستیم به وعده ها و عهدی که با مردم بسته ایم عمل کنیم و هیچ وقت مشکلاتی که مردم با آن گریبان گیر هستند را فراموش نمی کنیم.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر بر لزوم حمایت دستگاه های اجرایی از برنامه های دولت تدبیر و امید تأکید کرد و گفت: دستگاه های اجرایی مجری برنامه های دولت هستند و انتظاری که از آن ها داریم این است که از برنامه های دولت حمایت کنند.

وی با ذکر اینکه یکی دیگر از وظایف مسئولان، افزایش امید مردم به نظام جمهوری اسلامی و دولت است، بیان کرد: امید و اعتمادی که مردم به نظام و دولت دارند در واقع سرمایه کشورمان است و از طرفی هم باید دستگاه ها در راستای حل مشکلات به مردم پاسخگو باشند.

محمودی با تأکید بر اینکه نقدپذیری یکی از خصوصیاتی است که باید مدیران دولتی آن خصلت را داشته باشند، گفت: رویکرد ولت تدبیر و امید نقدپذیری است و بر همین اساس انتظار داریم تا مدیران دستگاه های دولتی شهرستان اهر نیز نقد پذیر باشند.

فرماندار شهرستان اهر خطاب به رؤسای ادارات دولتی شهرستان اهر گفت: در بین مردم شهر و روستاها حضور یابید و مشکلات آن ها را بشنوید که مطمعنا مردم مناطق محروم به این حضورها و درد و دل با مسئولین نیاز دارند و اگر برخی از مشکلات مردم در شهرستان قابل حل نبود آن را جهت رفع به مسئولین استانی ارجاع دهید.

رئیس شورای اداری شهرستان اهر در پایان بابیان اینکه دستگاه‌ها در حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان از هیچ تلاشی دریغ نکنند، گفت: اگر بخواهیم منویات مقام معظم رهبری را در شهرستان اهر عملی کنیم و با تأسی از آن مشکلات مردم نیز حل شود، راهی نداریم جزء اینکه از سرمایه‌گذاران به جهت ایجاد اشتغال و تولید حمایت کنیم.