به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با بیان اینکه هیچ کشوری در دنیا با وجو فساد مالی و اداری توسعه نمی یابد، گفت: در کشور فساد مالی و اداری و مسائل بانک ها حل نشود، دچار مشکلات جدی خواهیم شد و این هم بهانه ای به دشمن خواهد داد تا به ما ضربه وارد کند.

وی با تأکید بر اینکه ضربه ای که فساد اداری و مالی به کشور می زند، دشمن نمی تواند این ضربه را بر ما وارد کند، گفت: با توجه به اینکه خسارت و آسیبی که اغتشاش گران به کشور زدند، قابل گذشت نیست، ولی باید توجه داشته باشیم که در بین آن ها معترضان واقعی هم بودند و بایستی زمینه ای فراهم کنیم تا مردم بتوانند راحت تر در خصوص مشکلات با مسئولان سخن بگویند.

نماینده اهر و هریس در ادامه ضمن اعلام اینکه باید قبول کنیم مردم مشکلات اقتصادی، بیکاری، معیشتی و عدم اشتغال فرزندانشان را به سختی تحمل می کنند، اظهار کرد: اغتشاش گران در اغتشاشات اخیر با بهانه مسائل اقتصادی ظلم بزرگی به کشور و خون شهدا کردند و همین اجیر شدگان بدخواهان نظام به اعتبار کشورمان لطمه زدند.

عبدالهی در پایان گفت: اغتشاش گران سعی کردند تا افتخاراتی که ایران اسلامی در سوریه، عراق، فلسطین و لبنان به دست آورده بود را از بین ببرند و ایران را بدنام جلوه دهند که با هوشیاری مردم نتوانستند اهداف خو را عملی کنند.