به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام محمد علی نظری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه بیکاری مهمترین معضل و مشکل جوانان و خانواده های شهرستان اهر و منطقه ارسباران است، گفت: در تمامی کشورها مشکلات اجتماعی و معیشتی وجود دارد ولی مردم کشورمان از مسئولان نظام و دولت خدمت صادقانه و شفاف سازی می خواهند.

وی با اشاره به وقایع اخیر اتفاق افتاده در کشور عنوان داشت: وقایع اخیر اتفاق افتاده در کشور چند پیام داشت که یکی مطالبات به حق مردم بود و دیگری در کشور آشوب و اغتشاش به پا شد و برخی ها آتش بیار حرف های دشمن شدند.

رئیس دادگستری اهر در ادامه با اعلام اینکه بایستی در حفظ اموال عمومی کوشا باشیم، افزود: دستگاه قضایی با حفظ حقوق و مالکیت اشخاص، از سرمایه گذاران و تولید کنندگان حمایت می کند.

نظری ضمن تاکید بر اینکه مسئولان امانت دار مردم هستند، گفت: مسئولان و خدمتگزاران مردم باید عفت و پاک دامنی را همیشه در نظر داشته باشند که مطمعنا مدیری موفق خواهد بود که این صفات حسنه در وی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسئولیت های حال حاضر مسئولین با ایثار، شهادت و جان فشانی های شهدای عزیز، ایثارگری و حمایت های مردم غیرتمند ایران اسلامی به دست آمده است، گفت: انقلاب اسلامی به آسانی به این مرحله نرسیده است و برای برپایی آن خون های پاکی ریخته شده که هر کس به آن خیانت کند، در دنیا و آخرت مسئول خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ وقت اجازه نخواهند داد که کافران و ملت های دیگر برای آنان تعیین تکلیف نمایند و این را در جواب آشوبگرانی که از آمریکا، رژیم صهیونیستیو عربستان سعودی حمایت می شدند، به خوبی دادند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با اعلام اینکه وظیفه اصلی مسئولین خدمت به مردم است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی به هرجایی که رسیده به برکت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، خون شهدا و غیرت دینی مردم بوده است.

نظری در پایان ضمن اینکه از مدیران ادارات درخواست کرد تا هر شخصی را که به بیت المال و اموال عمومی خیانت کرد به دستگاه قضایی معرفی کند، تاکید کرد: دستگاه قضایی در بحث تخلفات مالی با هیچ کسی تعارفی ندارد و با هر مسئول و کارمندی که در این خصوص در حیف و میل بیت المال تخلف کند، برخورد جدی خواهد شد.