به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، احمد ابراهیمی در دیدار از خانواده های جانبازان متوفی شهرستان اهر با اعلام اینکه جانبازان اسناد افتخار نظام و همسرانشان اسوه های صبر و فداکاری هستند، گفت: جانبازان با خدای خود معامله نموده‌اند و بهای این معامله کمتر از شهادت نبوده و اجر آنان در پیشگاه پروردگارشان محفوظ است.

وی گفت: جانبازان تجسم عینی ایثار و مردانگی هستند و به عنوان اسناد افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تاریخ جاودانه شده ­اند.

رئیس بنیاد شهید اهر در ادامه تصریح کرد: جانبازان با خدای خود معامله نموده اند و بهای این معامله کمتر از شهادت نبوده و اجر آنان در پیشگاه پروردگارشان محفوظ است.

ابراهیمی همچنین گفت: همسران جانبازان با متانت و صبر خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس‌ از آن در تمام سال های مجروحیت در کنار جانبازان صبورانه ایستاده ­اند و از آنان پرستاری می نمایند که شایسته تقدیر می باشد.

وی ادامه داد: همسران جانبازان اسوه های صبر و فداکاری هستند و وظیفه دارند فرزندانی را تربیت‌ کنند که با پیمودن پله های ترقی همچون پدرانشان مایه‌ افتخار و سربلندی کشور شوند.

گفتنی است احمد ابراهیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر عصر دیروز (۳۰ دی ۱۳۹۶) ضمن دیدار با خانواده های جانبازان متوفی غلامحسین دهقان زاده و ایرج جاملو، با همسر و فرزندان این عزیزان سفر کرده گفتگو نموده و پای درد دل آن ها نشستند.