به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی زارعی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر در خصوص این خبر گفت: زندگی نامه آیت الله شیخ احمد آقا اهری تحت کتاب آیت پارسایی به قلم استاد حسین دوستی نوشته شده و در ویژه‌ برنامه روز شهرستان اهر که دوم اردبیهشت سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد، رونمایی می شود.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از چاپ کتاب آیت پارسایی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر از مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان می باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر همچنین گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به لحاظ کمبود منابع مالی نمی تواند در چاپ کتاب آیت پارسایی مشارکت داشته باشد ولی طبق صحبت هایی که انجام شده، قرار است بعد از چاپ تعدادی از این کتاب خریداری شود.

زارعی در ادامه گفت: در جلسه قبلی که برگزار شد، قرار بر این شده بود تا در برگزاری تمامی برنامه ها به خصوص برنامه های فرهنگی هزینه ها کاهش یابد و اعضای شورای فرهنگ عمومی باید بر اجرای این مصوبه عزم جدی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه صرفه جویی در هزینه ها یکی از مواد مورد تأکید امام جمعه اهر است، افزود: یکی از محورهایی که می توان در تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داد، همین صرفه جویی و کاهش هزینه های برنامه ها است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر ۵۲ پروژه عمرانی در شهرستان اهر به بهره برداری می رسد، گفت: برای این پروژه ها بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

مهدی زارعی در پایان گفت: در دهه فجر امسال بیش از یک صد برنامه فرهنگی و هنری در شهرستان اهر برگزار می شود.