به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ یونس منفرد در خصوص جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهر برای مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار، شناسایی محل و کشف اقلام قاچاق را در دستور قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تحقیقات اولیه پلیسی محل های کالاها را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از انبار، انواع لوازم خانگی از جمله تعداد ۵۰ دستگاه اجاق گاز رومیزی، ۶ دستگاه پکیج دیواری و ۱۵۰ عدد تجهیزات گوشی همراه، یک هزار و ۱۰۳ عدد ترموستات لوازم خانگی، انواع لوازم بهداشتی و لوازم التحریر کشف کردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: برابر اعلام کارشناسان امر، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر همچنین افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی و کالاهای مکشوفه به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تحویل داده شدند.

سرهنگ منفرد در پایان خاطرنشان کرد: برای تداوم و تشدید برنامه های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به فوریت های پلیسی اعلام نمایند.