به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، طی حکمی از سوی جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، ولی فتحی به عنوان رئیس تأمین اجتماعی شهرستان اهر منصوب شد.

متن حکم مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی به شرح زیر می باشد:

با توجه به تجارب و تخصص جنابعالی و با عنایت به تصویب کمیته فرعی انتصابات استان ، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شعبه اهر منصوب می گردید تا برابر مقررات انجام وظیفه نمائید.

انتظار میرود با استعانت از خداوند متعال ضمن بهره گیری از دانش روز و منابع موجود در جهت تحقق اهداف استراتژیک سازمان، ارتقاء بهره وری، روانسازی امور، ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و جلب رضایتمندی شرکاء اجتماعی سازمان گامهای موثری بردارید.

گفتنی است مدیر کل تأمین اجتماعی استان با اعطای لوح سپاسی از زحمات سی ساله داود ایزدخواه، ریاست سابق تأمین اجتماعی شهرستان اهر که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده اند، قدردانی نمود.

بر اساس این گزارش، ولی فتحی متولد ۱۳۵۳ در شهرستان اهر است که دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر می باشد.

وی از سال ۱۳۷۶ در سازمان تأمین اجتماعی استخدام شده و به عنوان بازرس کارگاه در تأمین اجتماعی هریس فعالیت خود را آغاز کرده است.

همچنین از سال ۱۳۸۰ مسئولیت اجرائیات تأمین اجتماعی اهر را بر عهده داشت و از سال ۱۳۹۰ نیز کارشناس ارشد اجرائیات در یکی از شعبات تأمین اجتماعی تبریز مشغول به فعالیت بود.