به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در دیدار با مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی بر لزوم رفع نقاط کور آنتن دهی اپرتور های تلفن همراه در جاده اهر – تبریز تاکید کرد و گفت: در قسمت هایی از جاده اهر – تبریز به خصوص گردنه گویجه بل خطوط موبایل اپراتور های تلفن همراه آنتن دهی مناسبی ندارد که امیدواریم شرکت مخابرات استان در راستای تحقق مطالبات مردمی، اقدامات لازم را در جهت تقویت آنتن دهی نقاطی که این مشکل را دارد، انجام دهد.

وی همچنین بر لزوم توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان اهر نیز تأکید کرد، گفت: رفع نقاط کور تلفن همراه و توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان اهر از جمله مهم ترین مطالبات روستاییان است.

فرماندار اهر با بیان اینکه توسعه اینترنت در روستاهای شهرستان اهر، تحول بزرگی در حوزه ارتباطات خواهد بود، گفت: اهالی، دانش آموزان و دانشجویان در حال تحصیل روستاهای شهرستان به دلیل نیاز جدی خواستار بهره مندی از اینترنت پرسرعت هستند.

این مقام مسئول در ادامه تأکید کرد: شرکت مخابرات برای توسعه اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی نباید تنها به درآمد حاصله از آن توجه کند، بلکه گسترش این خدمات بایستی در راستای جلب رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی و دولت باشد.

زاهد محمودی در پایان گفت: در روستاها لازم است برنامه‌ هایی اندیشیده شود که روستائیان نیز همانند مردم شهر ها از خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.