به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بیت الله عبدالهی در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه مطالبات و معوقات پرستاران نباید فراموش شود، گفت: امیدواریم دولت و مسئولین مربوطه با تصمیم گیری های درست حداقل اجازه ندهند پرستاران از نظر معیشتی متحمل فشار شوند و مشکلات آنان در بین مشکلات ریز و درشت جامعه فراموش شود.

وی افزود: پرستاری در عین حال که یکی از شغل  های ارزشمند بوده، ولی سخت نیز است که می‌توان گفت همه مردم با پرستار و بیمارستان سر و کار دارند و می دانند شغل این فرشتگان چه سختی هایی دارد.

نماینده اهر و هریس با اشاره به اینکه شاید کسی هنگام برخورد با پرستاران کمی خشن برخورد کند و عمدتاً پرستاران با این افراد با مهربانی و صبوری رفتار می‌کنند، خاطرنشان کرد: در برخی کشورها حقوق و مزایای پرستاران شاید به اندازه پزشکان ماست ولی این قشر زحمت کش با تحمل سختی ها مستحق بیش از این ها هستند که متأسفانه به دلیل عدم دریافت اضافه کاری و کارانه های خود از مسئولین مربوطه گله مندند.

مهندس عبدالهی ضمن اعلام اینکه مدام برای تجهیز دستگاه ام ار آی در بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر پیگیری هایی از طریق وزارت بهداشت و درمان انجام شده، گفت: طبق پیگیری های صورت گرفته، وزیر بهداشت و درمان در نامه ای از عدم تجهیز این دستگاه به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر انتقاد کرد و طبق قول هایی که داده شده، امیدواریم سریعاً این دستگاه در این بیمارستان نصب و آماده بهره برداری شود.

ویدر پایان گفت با توجه به اینکه شهرستان اهر مرکزیت منطقه ارسباران را دارد و مردم ما از مراجعه به مرکز استان خسته شده اند، لازم است تا خدمات بهداشت و درمان در این شهرستان اضافه تر از سایر شهرستان ها باشد.