به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر علی نیرپور در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر برگزار شد، ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به پروژه های عمرانی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، گفت: تجهیز دستگاه ام آر آی، یکی از نیازهای اصلی و مطالبات ضروری مردم منطقه ارسباران به ویژه شهرستان اهر است.

وی افزود: نماینده مردم اهر و هریس، تجهیز دستگاه ” ام آر آی ” در بیمارستان باقرالعلوم را به جد پیگیری می کنند و در عین حال مسئولان استانی نیز برای تحقق این مطالبه به حق مردم نه تنها کوتاهی نکرده اند، بلکه تمامی تلاش خود را به کار گرفته اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر در پایان گفت: عقب افتادگی مطالبات و معوقات پرسنل کادر اکنون به چالشی بزرگ تبدیل شده است و ما نیز در این بابت شرمنده پرسنل زحمت کش شده ایم.

رئیس بیمارستان باقرالعلوم (ع) شهرستان اهر نیز در پایان این مراسم با بیان اینکه پرستاران این بیمارستان نه تنها از خودشان، بلکه از خانواده و فرزندان نیز برای خدمات رسانی به بیماران ایثار کرده اند، اظهار کرد: متأسفانه مشکلی که در کشور با آن روبرو هستیم، معوقات کلیه پرسنل درمانی و خدماتی بیمارستان ها است و این مهم نیز از عدم هماهنگی بین بیمه و دولت نشأت می گیرد.

دکتر جعفر مهدی زاده خاطرنشان کرد: طبق قول هایی که داده شده، قرار است به زودی بخشی از معوقات کادر درمانی بیمارستان ها پرداخت شود و این قول را حتی رئیس بیمه های شهرستان اهر نیز تائید کرده اند که امیدواریم به زودی مشکل مادی پرستاران و پزشکان نیز حل شود.