2024 / 01 / 23 | ۱۴۰۲ / ۱۱ / ۰۳

Ahar News Agency

اخبار ویژه
تبلیغات

اطلاعیه تعطیلی مدارس منطقه ارسباران در روز یک شنبه، ۸ بهمن ماه

اطلاعیه تعطیلی مدارس منطقه ارسباران در روز یک شنبه، ۸ بهمن ماه

به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان، برخی مدارس شهرهای منطقه ارسباران (قره داغ) در روز یک شنبه (۸ بهمن ۱۳۹۶) تعطیل شدند.

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، اطلاعیه های تعطیلی مدارس شهرهای منطقه ارسباران (قره داغ) برای روز یک شنبه (۸ بهمن ۱۳۹۶) به شرح زیر می باشد:

اهر: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر و مدارس مقاطع پیش دبستانی، استثنایی و ابتدایی شهری در نوبت صبح تعطیل می باشد و مدارس متوسطه اول و دوم شهری نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

ورزقان: کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی در نوبت صبح تعطیل می باشد.

هریس: کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر و مدارس مقاطع پیش دبستانی و استثنائی شهری در نوبت صبخ تعطیل می باشد و مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم شهری نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع خواهند شد.

کلیبر: کلیه مدارس مقاطع تحصیلی مناطق روستایی و مدارس مقاطع پیش دبستانی، استثنایی و ابتدایی مناطق شهری فقط در نوبت صبح تعطیل می باشند و مدارس متوسطه اول و دوم مناطق شهری نیز با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح شروع خواهند شد.

عشایر کلیبر: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت های صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد.

هوراند: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی در نوبت های صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد.

خواجه: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق روستائی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل می باشد و مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری نیز با یک ساعت تاخیر، از ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

خاروانا: مدارس کلیه مقاطع تحصیلی مناطق شهری و روستایی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ شروع خواهند شد.