به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، فیض الله محمدیان در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه به ۵۰ خودرویی که در برف و کولاک اخیر در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر گرفتار شده بودند، توسط نجاتگران پایگاه های امداد و نجات هلال احمر امدادرسانی شده است، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک محور های مواصلاتی شهرستان اهر مدادرسانی صورت گرفته است.

وی همچنین از اسکان مسافران اتوبوس که از آبش احمد عازم تهران بودند، خبر داد و گفت: این اتوبوس حامل ۴۵ مسافر بود که به دلیل بسته بودن محورهای مواصلاتی، توسط هلال احمر در خوابگاه اداره ورزش و جوانان اهر اسکان داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر اهر در ادامه با اشاره به نجات یک بیمار قلبی در روستای ورگهان اهر، گفت: در پی اعلام درخواست کمک از روستای ورگهان، نجات گران هلال احمر با همراهی تکنسین های اورژانس و نیروهای راهداری به محل اعزام شدند که بعد از ۱۲ ساعت توانستد بیمار را به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر منتقل کنند.

وی در ادامه افزود: همچنین در عملیات دیگری یک مادر باردار از روستای نقدوز با وجود بارش برف و کولاک به بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر انتقال‌ یافت.

فیض الله محمدیان در پایان از امدادرسانی به مرد ۵۰ ساله که به دلیل قطع انگشت مصدوم شده بود، خبر داد و افزود: نجات گران هلال احمر علاوه بر اقدامات انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، به ۶ دستگاه خودروی سواری که در محور اهر – تبریز خارج شده بودند، امدادرسانی کرده اند.